07 October 2012

Hadiah Sempena Masuk Rumah Baru

Assalamualaikum.

Sekarang jam 8.40 am.
Semua dah pegi kerja kan?
aku je belum.
sebab aku masuk pukul 10.00 am..
dah macam orang kerja kat pasaraya kan..bukak pukul 10. hehehe..
anggap je la begitu.

Ok. harini mau cerita tentang semalam.

Mula-mula..ucap ALHAMDULILLAH..
Lepas aku sibuk-sibuk kononnya bercuti ke legoland (rujuk entry semalam : Legoland)
aku gi umah my best aunty. call her Busu Ani... ala yang kasi tv tu. hehe

Dia kasi aku hadiah.

Sape tak suka hadiah kan?

1 set gelas seksi. 
*owh..aku terus bercita-cita nak buat desert nak rasmikan glass cun tu*

1 sauce pan. *ada bunga-bunga pink ok. cun sangat*

2 biji canister kaca.
 *Ni dah lama aku aim. tapi tak beli-beli. Akhirnya dapat juga. makin berseri dapur i. =))*

Dan lastly aku dapat dua helai toto.
wah..
terus rasmi ha.. hihihi.

Nota Jari Manis :
Terharu tengok adik aku bawak bekal gi kerja nasi dan lauk-pauk yg aku masak.

Love,
Ayu Zan

No comments: