11 July 2013

KEK BIRTHDAY UNTUK MAK DAN ADIK

assalamualaikum.

salam ramadhan. 
moga2 ramadhan kali ini dipenuhi dengan barakah hendaknya.

okey, entry kali ini berkaitan KEK. eh..haritu promote kek. ni promote lagi ke?
hehehe

last week my mum birthday. sekali dengan birthday adik perempuan kecil saya next week. balik hujung minggu lepas malam-malam saya suprisekan kan dengan kek. kikikiki.. dekat jam 11 malam juga sampai rumah. 

sampai rumah, glad,,alhamdulillah..mak masih setia menunggu saya sampai dengan selamat. mak memang mcm tu. she's the best mum ever. 

tapi adik kecil saya si Nurul Fatihah tu dah tido. saya gagahkan diri..pi kejut sampai dia bangun. :) siap dukung lagi weh. berat dah adik akak ni sekarang. maklumla..da nak masuk fasa anak dara. dah darjah 5 da ekau..

tu adik dengan muka bangun tido nya. still sempat senyum. yelaa..bebudak kan loves cakes..

macam biasa. kek ni saya order dari Fiqah Rich Cake a.k.a Kak Yun. 
murah je ok. kek birthday.. RM30/kg. (murah kan?)
utk sekitar muar..bole la try2 order. 

dia pakai fresh krim. bukan icing tau.
krim dia jadi nyummy gila.. ops...hihi..over la ayu..
ko kan puasa..
btw,
kek memang sedap.
RECOMENDED!

Love,
ayu zan

No comments: